הדברת נמלים טבעית

 

הדברת נמלים טבעית – נסו זאת בעצמכם

הדברת נמלים טבעית היא הדרך הראשונה בה כולנו מנסים להתמודד עם הצרה שחדרה אלינו הביתה. הבעיה מתגלה כאשר מבחינים בכמויות הנמלים המתהלכות בחופשיות למרות הניסיונות החוזרים ונשנים לבצע הדברה מוחלטת. עקב הקשיים שאתם עלולים להיתקל בהם במהלך הדרך, רוב האנשים מעדיפים להזמין מדביר מקצועי ולתת לו לעשות את העבודה בצורה הטובה ביותר. הדברה מקצועית תסלק את הנמלים מביתכם לתקופה ארוכה ותחסוך לכם את הצורך בהדברות טבעיות פעמיים בשבוע. אם אתם עקשנים ורוצים לנסות קודם כל את הדרך של הדברת נמלים טבעית הנה כמה רעיונות שיוכלו לעזור לכם במהלך התהליך.

הדברת נמלים טבעית – טיפים ואפשרויות

מים רותחים

שפיכה של מים רותחים היא דרך שכמעט כל ילד מכיר כבר מימי הגן. לוקחים קומקום מלא במים רותחים ומתחילים לשפוך לתוך קן הנמלים. אם תהיו ברי מזל, המים יחלחלו ישירות עד למלכה ויחסלו אותה. ברגע שהצלחתם לחסל את המלכה עצמה, שאר הקן ימצא את עצמו בבהלה ולא יידע כיצד להתמודד עם הצרה שנחתה עליו. כך תוכלו לשתק או לחסל את הקן בדרך נוחה ופשוטה יחסית. הבעיה טמונה בכך שקשה מאוד לאתר קן נמלים בתוך הבית. הוא יכול להימצא מתחת למרצפת או מעל קורה רופפת בגג ולכן לעיתים קרובות שיטה זו יכולה להיות לא פרקטית.

פיזור טלק

טלק הוא אבקה לבנה אשר במקור לא קשורה להדברה. אם תרצו לנסות ולהדביר נמלים בדרכים טבעיות אבקה זו יכולה להיות אחת הדרכים העיקריות בשבילכם. נמלים עוקבות אחר השובל שכל אחת מהן משאירה אחריה. כך בעזרת כימיקלים שונים וקליטתם מהאוויר יכולה כל נמלה לדעת את הכיוון אליו הולכות שאר הנמלים בשיירה. ברגע שתשפכו את אבקת הטלק על השביל ובין הנמלים הן יאבדו את הקשר זו עם זו. כך כל אחת מהן נותרת אבודה, הן אינן מכירות את הדרך חזרה אל הקן וכך הצלחתם לבודד כמות נכבדה של נמלים. הנמלים המבודדות אמנם אינן יכולות לחזור לקן אך הן ממשיכות בחיפושיהן אחר אוכל, ועל כן יש לדאוג להדביר אותן בהקדם.