טיפים להדברת נמלים

טיפים להדברת נמלים – לעצור את הנחיל

טיפים להדברת נמלים בראש ובראשונה אמורים להיות טיפול מונע. רבים מאיתנו מצליחים להתמודד עם הנמלים כאשר הן נכנסות אלינו הביתה. חלקנו שופכים מים רותחים על הנתיב בו הן הולכות, חלקנו משתמשים באמצעי ריסוס ביתיים ואלו מאיתנו הסובלים מהבעיה באופן חמור קוראים למדביר מקצועי שיפתור לנו את הבעיה. לאחר שהתייעצנו עם אבי המדביר אותו הזמנו אלינו הביתה, רצינו להבין אלו טיפים להדברת נמלים הוא יכול לתת לנו כדי למנוע את הגעת הנמלים פעם נוספת ולהעניק נו שקט גם לאחר סיום ההדברה המקצועית אותה הזמנו.

טיפים להדברת נמלים – הדרכים למניעה

שמירה על הניקיון

זהו הטיפ הטוב ביותר אותו ניתן לתת כאשר מתחילה מלחמה נגד נמלים. החרקים הקטנטנים לעולם לא ייכנסו אליכם הביתה ללא ידיעה כי מחכה להם אוכל בסוף המסע. לכן פעמים רבות תוכלו לראות שיירות של נמלים מתקרבות אל צנצנת העוגיות הפתוחה או הפירורים שנשרו מהעוגה של אתמול. כדי למנוע מצבים כאלו יש צורך בשמירה על הניקיון והסדר. לא לתת לפירורים להישאר על הרצפה אפילו מספר דקות, ולנקות כל מאכל או שתייה מתוקה הנשפכים ברחבי הבית. זוהי אחת הדרכים הטובות ביותר למנוע מנמלים להגיע אליכם הביתה, פשוט לא לתת להם סיבה לעשות זאת.

איטום הבית

כמעט בכל בית ניתן למצוא פתחים קטנים שבני האדם ובמיוחד הדיירים לא מבחינים בהם. מדובר על סדקים קטנים הנפערים ליד החלונות, בתוך חדרי האמבטיה ופתחים קטנים של רטיבות ליד הגג. הסדקים הללו אולי נראים כדבר שולי, אך במלחמה נגד הנמלים הם משמעותיים ביותר ויכולים להיות הפתח שלכם לניצחון. איטום מוצלח של סדקים אלו יקשה על הנמלים להיכנס אל הבית ואולי אפילו ימנע זאת לחלוטין. כך תוכלו ליהנות משקט לאורך זמן.

פתחי הניקוז

פעמים רבות תוכלו לראות את הנמלים מזדחלות החוצה מתוך פתחי האמבטיה או הכיור. הדרך הטובה ביותר להילחם בתופעה היא לשפוך מדי שבוע מעט אקונומיקה אל תוך הפתחים הללו. כך נמנעת כניסת הנמלים ואתם מקבלים ניקיון והברקה באותה הפעולה, ללא צורך בשפשופים או מאמצים מיותרים.